2010. július 17., szombat

anyám aranyos.....

Pff...ez a meleg kezd kikészíteni bennünket és az állatokat egyaránt..
sajtot most nem készítek mert az érési folyamatokat az egyik fő paraméter (hőmérséklet) miatt egyszerűen képtelen vagyok kontrollálni irányítani.
Kisérletezgetni pedig most nincs kedvem....na jó azért egy különlegességet csak dédelgetek..DD...a fő hangsúly a fehérboron fahéjon és különböző gyógynövényeken van...az alapsajtot már egy hónappal ezelőtt elkészítettem az érlelés alatt pedig egy nagyon különleges csak rám jellemző ízvilágot szeretnék elérni...majd meglátjuk -meglátjuk...

Az állatok is kivannak már ..ez megnyilvánul abban hogy totál hülyeségeket csinálnak...a kecskék pl meglépnek a villanypásztorból(amit eddig sose tettek) a szélrózsa minden irányába..
a bikaborjú hasmenéses lett.....Szerencsére vételeztem az állatorvostól injekciókat,meg nyomelemeket tartalmazó diétás tápszert úgyhogy úgy néz ki hála a gyors beavatkozásomnak nem lesz komolyabb baj....(ilyenkor nagyon örülök az eü-s múltamnak)

tegnapelőtt egyik éjjel arra ébredek hogy olyan visítás jön az istállóból mint akit nyúznak..beburkoltam magam egy szál lepedőbe és kicsattogtam....hát az egyik drága kismalac alagutat ásott és átment a másik anyadisznóhoz....a bolond kölke azt hitte az az anyja és szopni akart tőle ,de az meg persze nem engeddte és jól el agyabugyálta.....de hogy minden jó legyen tőlünk azért védte..és hát amikor egy közel két mázsás disznó betámadja az embert az anyira nem piskóta....

tök sötétben vasvillával kellett a kis hülyét becserkészni, a drágám behajolt az ól oldalán én fogtam a lábát hogy be ne essen azért és szó szerint kipecáztuk a malackát...röpke 1,5 óra alatt...jó erős szentségeléssel és káromkodással megfűszerezve részemről...
szóval nem unatkozunk...DD..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése