2010. július 20., kedd

Szegény embert az ág is húzza??

A Móni (kistehén)...beteg..:(:(...hogy mitől azt csak a fennvaló tudja....tegnap óta hasmenése van leállt a kérődzője bágyadt étvágytalan...
A doki lelőtte őt gyógyszerekkel kapott a kérődzés megindítására is port...amit egy élmény volt beadni neki a marhák ugyanis nem arról híresek hogy felszólításra kitátják a szájukat hogy beleönthessek egy liter keserű és meleg levet......Nem is értem,miért nem??..DD
az orvos szerint nagyon az elején elkaptuk úgyhogy remélhetőleg nem lesz komolyabb baj....amit nagyon nagyon remélek...

A másik húzás a mai napra...kiengedtem a gidákat a hátsó kertbe legelészni a tök közé...ez nagyon király mert a tököt nem szeretik...viszont a gazolást totál precízen megoldják nekem...DDD

pár nappal ezelőtt volt itt egy vendég kislány és valószínűleg ő hagyott a kertben egy kinderfigurát amit hópihe szépen felszedett....szerencséjére éppen láttam a műveletet...csak a vak szerencsén múlott és ismét hála az eü képzettségnek...de a garattisztító műfogással is éppen elértem az átkozott figurát...bár épp hogy nem a gyomrába kotorásztam szegény pihének....köhögött krákogott is jóideig a művelet után...

Egyébként meg jól vagyunk...nagyon várom már hogy hogy behordják az idei szalmánkat lucernánkat...bár azt hogy kifizethessem azt annyira nem mondhatnám hogy várom....DD...lazán nyaralhatnánk belőle..DD...dehát nem panaszkodhatok mert élményekből igazán nincs hiány..:):)

A tyúkjaim megbolondultak..vagy nem tudom mi van, de maradjon sokáig így.....10tyúk 10nap alatt 100tojás az átlagunk...ez Széép...lehet hogy az tesz jót nekik hogy szabadon garázdálkodnak a hátsó kertben..DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése