2011. február 9., szerda

Gyün' a tavasz hejj...

Mindenek előtt  jó mélyen elszégyenlem magam mert nyár óta egy sort sem pötyögtem ide::::(
Hosszú kemény telet tudunk magunk mögött...hideg volt, zimankós de szerencsére bonyodalmak nélkül zajlottak a téli kemény napok, esték.
Az állatok jó vastag bundát növesztettek, bennünk meg tartotta a lelket a szénabála bontás , aminek köszönhetően két naponta arconcsapott az elmúlt nyár illata....

január 26. án megszületett az idei szezonunk első kicsije Artúr-Béla a kisbari.....le merném fogadni hogy nálunk születik százalékos arányban a legtöbb bika ,bakkecske,kos bárány......még a tavalyi malacok döntő hányada is kan volt...éljenek a pöcsösök..:-):-)

Két hét van már csak vissza hogy a Bambi lebabázzon...gyönyörűen növekszik a tőgye...




aztán azon a hétvégén ellik az egyik anya disznó...

rá következő héten meg vagy 6kecske....



Előkészülök, és próbálok nem izgulni....



Móni borjával tök jól tudok kommunikálni a pocakban...amikor fejek a francnak van kedve ott guggolni....ráülök egy felfordított vödörre majdnem a tehén alá....elkezdem vakargatni a Móni hasát majd simizni ...aztán nekidőlök...és mire az utófejést csinálom...addigra a kisbocás kinyomja magát és teljesen elmegy oldalra a Móni pocak , a kezem a alá van simulva a bocika....



Ez a művelet a Móninak is igen tetszik ...viszont nekem nem annyira hogy nem én vagyok nekitámaszkodva, hanem ő nekem..DD

Várjuk a tavaszt, a napsütést a nyár illatot...a szénánk már amúgy is fogyóban...-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése