2011. február 11., péntek

kalendárium Elek nap

Február 11  Elek napja... Kígyóűző nap, a havasi pásztorok tavasz kezdő napja - ilyenkor a hegyeken nagy tüzet gyújtanak a gonosz elűzésére.

Hát én is gondolkozom rajta hogy kéne egy kisebbfajta tábortüzet gyújtani és elűzni a telet mert igen zimankósra sikerült a mai reggel.....

Tegnap agyba főbe dicsérgettem a teheneimet, erre hozzák a formát.Délutánra front jött valószínűleg mert megőrültek....veszekedtek,..
Éva úgy viselkedett mint egy bika, fújtatott rohangált üvöltözött természetesen Mónit kergetve.Biztosan vicces látvány lehettem ahogy a vasvillával fenyegetőzve rohangáltam utánuk bukdácsolva, ugyanis "tökig" érő sár van a karámban......DDD...

Este hogy minden jó legyen megbotlottam az istállóajtó vaspántjába és a malacoknak szánt 20liter itatóssal nyakon is öntöttem magam.....rögtön levontam egy fájó következtetést is....Fagyban vizes kézzel nem nyúlunk semmiféle fémhez .....mert a mágnes kutya füle ahhoz a ragaszkodáshoz amit a vaspánt gerjesztett irányomban...DDD....egy pillanat alatt odafagyott a kezem...auuuuu...

Szóval azt hiszem mégiscsak kéne tüzet raknom ma ..mert nem csak az én agyamra megy a hideg ....DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése